torsdag, mars 27

En selfie innan jag skulle till Jessica i måndags. Det är sällan jag har lockar och magtröja kl 9 en måndagsmorgon. Älskar att ha magtröja (gärna kortare än på bilden), men det är sällan det kan användas. Funkar inte direkt på jobbet :)
Apropå jobbet så var det en underbar solnedgång över trädgården i tisdags. Även fast jag har börjat jobba på ett annat kontor på måndag- och tisdagskvällarna som ligger längre bort (vårt huvudkontor), så har det absolut sin charm! Det är riktigt fint där :)
Och idag lagade jag i ordning en riktig panglunch! Hade förmånen att avnjuta den ute på balkongen, där jag blev kvar i en hel timme. Jag lyssnade på "Christer och Morgan rapporterar" och drack ett glas Cola till. Säkert mitt 20:e glas denna vecka, haha. Skyller på tentanerverna och huvudvärken av allt pluggande.

Något jag måste bli bättre på är att vara helt ledig. Även om det är roligt att jobba så kommer jag om lite mer än ett år börja jobba 6 dagar i veckan och bara få provisionlön. Jag borde med andra ord passa på att vara hemma just nu och ta vara på mig själv. Pyssla (ni skulle se allt påskpyssel jag har köpt, haha!), träna, träffa kompisar och må allmänt bra! Det är mitt aprillöfte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar