lördag, mars 22


Det har väl knappast undgått någon att jag har varit lite frånvarande på bloggen? Varför? Det är *trumvirvel* TENTAVECKA! <3 <3 <3

Tack vara denna tentavecka så unnade jag mig en paus då jag passade på att läsa ELLE. Om jag inte hade gjort det hade jag inte blivit mer nyfiken på staden Florens och jag hade inte googlat "Resa till Florens". Jag hade då inte heller klickat in på Norwegian. Då hade jag inte fått reda på att de har reserea. Jag hade inte suktat efter ett soligt och fint resemål nära inpå vårkanten (okej, det kanske jag hade gjort ändå). Och jag hade inte ringt Frida och frågat om hon vill åka till Malaga med mig i mitten på maj. Jag hade inte stört hennes festande med orden "BARA 3000 SPÄNN FÖR FLYG OCH HOTELL I EN VECKA!". Frida hade inte hakat på min extas. Frida hade inte sagt "Jag TROR att jag är på".

Allt det hade inte hänt om det inte var tentavecka. Nu har det hänt. Imorgon hoppas jag på att boka en resa för två till solkusten! Och om Frida bangar åker jag nog ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar