tisdag, maj 14

It's over. Tonåren alltså, efter mycket grubblande och "overthinking" har jag kommit fram till att jag nog inte kommer att sakna det allt för mycket. Jag är redo att vara tjugo, men inte äldre än så!
Såhär såg jag ut innan vi åkte iväg på min tjugoårspicknick i lördags (sista dagen som 19-åring).

Gullpluttarna var där och myste.
Min biker-girlie likaså, till höger om gullpluttarna.
Hela picknickgänget (minus Frida, som tog bilden). Det var ungefär såhär mycket jag fastnade på bild den kvällen. Hade lite fler bilder på min telefon, men de försvann sekunden jag bad killen på PhoneHouse klippa till mitt sim-kort så att det passar i min nya iPhone. Likaså gjorde alla andra bilder från London, etc. :( 
Matilda och våra goda tårtor. Matilda gör världens godaste cholkladtårta! Jag gör en helt godkänd cheesecake :) Egentligen var det meningen att kvällen skulle mynna ut i en utgång, men min förkylning satte stopp för de planerna...
Och såhär ser en nybliven 20-åring ut! En timme efter den första turen på systemet, som resulterade i att mannen i kassan utbrast "NÄMEN GRATTIS!!" Sen sprang han iväg och hämtade ett vin till mig och sa "Vasrågod, det här får du för att du har fyllt år". Fin människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar