lördag, maj 4

20 y/o

Inte något vidare snyggt inlägg, men här kommer min önskelista! Listan följer inte någon speciell ordning. Fyller trots allt 20 år om en vecka...

1. Carolina Gynnings underbara glas (bordsglas). Jag har fyra stycken underbara vinglas sedan tidigare :)
2.Denna fantastiska lampa!! Som finns att beställa här http://www.olssongerthel.se/produkt/diamond-lights-halogenlampa Jag önskar mig en sockel i koppar och att sladden ska vara svart.


3.Ett överkast till dubbelsäng. Någon av de här två. Det första kommer från Gant Home och det andra är lite billigare och kommer från Ellos.se http://www.ellos.se/ellos-home/overkast-bess-260x260-cm/386288?N=1z141tvZ1z141ll&Ns=RankValue6|1&Nao=13 Men är minst lika fint!

5. Superfin ring i rosa guld från Thomas Sabo. Har dille på enkla smycken i rosa guld överlag ;)
6. När jag var inne på Thomas Sabos hemsida fick jag också syn på den här. Fin!



+ En klippning+färgning av mitt hår är aldrig fel och presentkort kommer alltid till användning. Gillar också The Body Shop, a lot ;) 
Det var lite inspiration till er som tycker att det är svårt att köpa presenter till mig, haha. Hoppas att det väcktes några nya idéer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar