söndag, maj 19

Jag har haft en så bra helg. Även om jag nästan bara har jobbat så har vi gjort något som vi har längtat efter länge. Velat och valt. "Vi" är alltså jag och Emil. VI BOKADE EN RESA TILL FLORIDA! Tanken är att vi ska på Road Trip, med Orlando och bl.a. Disney World som utgångspunkt. Det var typ min största dröm att åka till Disney World när jag var liten och snart blir det äntligen av. Vi åker den 30 december, så vi firar nyår där! Dör nog gladdöden!! Extra kul är det eftersom jag och Emil bara har varit iväg ensamma en gång och det till London i 3 dagar :)

Kings bay, Florida. På ett sätt hatar jag att planera resor. Någon annan får gärna räkna fram kostnader för saker och ting, så hakar jag på. Men den här gången har vi världens möjlighet att få en toppenstart på året = ska planera så att det här blir den bästa resan hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar