söndag, mars 17

Shame on me. Har inte låtit mina fingrar dansa över tangentbordet på ett bra tag. Jag har inte ens suttit vid datorn 2 be honest, men nu har jag något att komma med.
I veckan har jag varit i Uppis och jobbat fyra dagar och igår morse begav jag mig mot Arlanda för att plocka upp Amanda! Även om vi bara var i varandras sällskap i ett dygn så catchade vi upp en hel del och igår kväll var vi ute med gänget med stort G. BRA helg med andra ord! Min gullemandis hade även köpt två jättefina doftljus till mig! De står och brinner så fint på min TV-bänk nu :D
Jag är alltså tillbaka i Gävle. Tentapluggar och kollar just nu på OC. Innan det såg jag ett avsnitt av PLL, men om jag kollar på det på kvällen så måste jag kolla på något som inte är läskigt för att kunna sova sen, haha. Som en femåring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar