onsdag, mars 6

De gjorde liiiite (läs: mycket) finare uppläggningar av maten i Sveriges mästerkock, men min veggopaj (favorit i repris) var trots allt jättegod :)
Den här dagen har flaxat förbi i kanonfart. Jag hade sett fram emot att sova ut efter att ha gått upp innan halv sju i en vecka i sträck. Gud straffade mig. Eller snarare Gustav (min granne som bor vägg i vägg med mig) som älskar att lyssna på musik med basen på högsta volym tidigt på morgonen. Aja, jag kom upp i tid! Idag gick jag en PW på lite drygt en mil, efter att ha laddat ner run keeper. Det känns rätt ordentligt i kroppen nu. Även om jag bara har varit själv hela dagen så har jag åtminstone fått positiva nyheter söderifrån, vilket verkligen höjde humöret några grader! Amanda kommer hit nästa helg!! Som jag har saknat henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar