söndag, februari 10

Jag skriver en veckosumering för jag har haft en sån otroligt bra vecka!! Varje dag den här veckan har jag gjort något som vanligtvis händer kanske en gång i kvartalet? Eller något som vanligtvis är höjdpunkten på veckan. Blandat med saker som aldrig har hänt förut. Here we go.

Måndag: Eller förresten. Vi börjar med tisdag. (;))
Tisdag: jag var på bio och mingelkväll med Svensk fastighetsförmedling. Gratis bio, popcorn, cola och godis ska man passa på att njuta av! Även om jag bara drack colan :)
Onsdag: Två timmars sömn och på det skulle jag visa min allra bästa sida på mäklardagen! Och jag tror ta mig tusan att jag lyckades.
Torsdag: Vi fick tillbaka våra tentor i JÖK:en (Juridisk översiktskurs = nästan hela lagboken) och jag fick ett välförtjänt B! Välförtjänt eftersom jag pluggade som en tok. När jag kom hem på kvällen hade dessutom jag fått ett brev med besked om att jag har fått ett stipendium! GLAD!
Fredag: Jag åkte hem till Uppsala och jag och Emil blev med katt. En liten Dobby (efter världens bästa husalv) som är sockersöt, busig, nyfiken och tyst (en bra egenskap hos djur enligt mig). Han ska bo hemma hos Emil, men är lika mycket min för det. Skulle ju trots allt också ha bott där om det inte vore för min utbildning.
Lördag: Vaknade, åt favorityoghurten till frukost och busade med Dobby hela dagen. På kvällen firade vi Jenny.
Söndag: Jag åkte till Gävle tidigt i morse för vi spelade match mot Ljusdal. Vinst med 7-1, baaaam!!!

Just nu pratar jag i telefon med Emil som uppdaterar om att han och (citat) vår lilla prins ligger och kollar på TV. Och hur ser han då ut - den lille prinsen? Jo, så här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar