måndag, februari 4

Jag har landat i soffan i Gävle efter en långhelg i Uppis. Och efter en tråkig föreläsning som kändes nästan lika lång som hela helgen nu på morgonen. Vår föreläsare sa till och med att "hoppas att det här är nyheter för er, för det är alldeles för tråkigt för att orka läsa!" Hahaha. Jag jobbade tre dagar i helgen men från och med i lördags eftermiddag hade jag ett dygn på mig att göra något skoj. Lekte lite med Harry, skedade i sängen med Frida (och Harry som var på jakt efter våra cheese balls) framför ett avsnitt av PLL. Mina kompisar här uppe har också blivit besatta av den serien nu, haha! Jag avslutade helgen hemma hos Emil igår och då blev det också officiellt att Harry ska få en fyrbent vän som förmodligen kommer att heta Dobby, men som ska bo hos Emil. Vi får träffa honom på fredag! Och nej, han är ingen kanin :)

Bara för att posta en väldigt svår ledtråd om vad det är för fyrbent varelse ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar