fredag, maj 2

<3

Är hemma hos mamma och pappa och har lagt beslag på Fridas dator. Min fungerar inte...
Hittade hur många fina bilder som helst, bland annat den här från när vi var i Rom i höstas. Som jag saknar min Karino.

Jag är nog världens mest sällskapssjuka person som knappt klarar av att vara ensam en kvart. Idag när jag kom hem från gymmet trodde jag att Emils snart skulle komma hem så jag började tina lax till middag, men han skulle tydligen inte komma hem förrän på småtimmarna. Det tog typ fem minuter innan jag hade ringt pappa och han var påväg för att hämta mig, haha. Det kan ju vara till nackdel ibland också. Förra veckan sa Emil att han skulle vara borta resten av kvällen, sen kom han tillbaka efter 20 minuter för att överaska mig med jordgubbar, hallon och kladdkaka, men då hade jag (såklart) redan flytt ensamheten och var halvvägs påväg till Rasbo. Pappa hämtade mig då också. Så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar