fredag, januari 31


Den senaste veckan har varit jättebra! I och för sig tror jag stenhårt på att livet blir roligt om man alltid försöker vara optimism och ser det positiva i allt som händer. Det ÄR jättelätt att styra sina tankar och på så vis styra sitt liv, tycker jag. Att se möjligheter istället för hinder gör mitt liv så mycket lättare.
Förra veckan hade vi kick off med jobbet. Det blev en heldag i Västerås och det bjöds på både frukost, lunch och middag. Middagen åt vi på Sveriges högst belägna Skybar och maten var jättegod! Jag hamnade mittemot Carro och Chalalai och vid samma bord som några andra mäklare, trainees och assistenter. Jag älskar såna här dagar, när man får komma iväg och umgås med kollegor lite mer på tu man hand. Det för oss närmare varandra och det är skönt att prata om något annat än jobb. Även om jag älskar mitt jobb ;) Jag ska förresten vara med i W's eventgrupp för 2014, vilket jag tycker ska bli jätteroligt! Vi är en jättebra eventgrupp, som jag tror har många bra idéer!

 (Just ja, det borde verka som att jag bloggar på konstiga tider, men sanningen är att tidszonen är inställd på "Stilla havet" och jag vet inte hur man byter det, men det är strunt samma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar