onsdag, februari 27

Här tittar man bort i fem minuter och hittar den (tidigare busandes) sötnosen sovandes i min säng. Hur söt är du inte då?

Sen tar det ungefär en sekund och en jättestor gäspning att vakna och efter det är det lek igen. Och med det underförstått- dags att med klorna som redskap fortsätta rita ett rutnät på mina händer, armar och ben.

Jag har återuppstått! Eller åtminstone återvänt från de vinterkräksjuka. Det var en mindre rolig historia som tog sin början i söndags, efter att jag hade spelat match... Idag är jag på fötterna igen och har till och med varit ute på en halv mil lång power walk med Sandra. Jag hade egentligen snörat på mig skorna för att gå ut och springa i solnedgången, men träffade på Sandra på vägen till ut och hakade på henne istället. Nu ska jag runda av dagen framför TV:n och Grey's och kanske en skål med hallon (min nya last). Tyvärr har min förra last, d.v.s. att äta uppemot 50 isbitar på en dag, gått över. Det som var så billigt och nyttigt, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar