onsdag, januari 23

Två minuter senare

Den här tjejen är trött eftersom hon har varit både klok och dum genom sitt val att vara i den "tidiga gruppen" i skolan. Att sitta och bläddra i lagboken kl 8 på morgonen är ingen höjdare. Tur att man är en early riser! Dock kan jag åka ifrån skolan redan kl 10...
...och då blir jag såhär glad! Hur som helst, två minuter senare...
...såg jag ut såhär. Så himla seriös. MEN nu har jag i.a.f en bra bild till mitt CV som jag ska sätta mig ner och skriva nu. Mäklardagen närmar sig med stormsteg och för de som inte vet är det den viktigaste rekryteringsdagen inom hela mäklarbranschen, då massa fastighetsbyråer kommer till HiG och vill åt OSS! Jag ska försöka få tag på en praktikplats och hoppas på att någon vill ha just mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar