söndag, januari 27

Ett skepp kommer lastat! Med vad då? Mat.

Jag har haft en fantastiskt bra helg då det har varit lagom mycket av allt. Med det menas också heeelt pluggfri!




Min helg började redan i fredags morse då jag parkerade rumpan på upptåget till Uppsala. Jag gick en vända på stan och blev sedan upplockad av Matilda. Vi satte kurs mot Jenny som fyllde 20 (HURRA! HURRA!) Där tog jag inga bilder, men kameran (läs: mobilen) åkte fram senare på kvällen då jag fick min födelsedagspresent av Matilda, trots att jag fyllde år i maj. Vi drack Sangria och det var också lite "medelhavsfeeling" över hela menyn.
Jag hade sagt till på jobbet om att de kunde ringa mig om någon var sjuk på lördagen så kunde jag rycka in och jobba. Jag vaknade halv elva, utan jobbförfrågan via telefon halv sju på morgonen, så igår blev det två restaurangbesök för min del! Ett på favoritstället - creperiet på S:t Olofsgatan och på kvällen bjöd pappa oss på grekisk restaurang. Detta inlägg får alltså prydas med en massa matbilder! Det hade blivit ännu fler om jag hade fotat middagen idag. Jag bjöd hit Sandra, Amanda och Rebecca på pannkakskväll. Mysigt deluxe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar