onsdag, december 24

God jul önskar jag och Disisen! (Som har tröttnat på att vara med på bild för idag, hahaa)Dobby och Emil önskar såklart också god jul, men Dobbylåg och vilade under granen (ni skymtar öronen sticka upp i bakgrunden) och Emil har åkt ut till sin familj.

Även fast vi har varit ihop så många år firar vi inte jul tillsammans. Vi kan inte komma överens om vem som ska "börja" vara hos den andres familj, haha. Jag ska fira jul hos Mam och Pap, med min lilla släkt.

En västerbottenost hanns med att bakas igår, när jag och Emil hade julmiddag. Sen såg vi ett avsnitt av Gotham. Den serien rekommenderas stark, om ni inte redan har hört talas om den så är Benjamin McKenzie med, vilket ger mig nostalgikänsla deluxe, eftersom han spelade Ryan i O.C. Min absoluta favoritserie som tonåring och nu också förstås!

Imorse fick jag förresten jättejättefina julklappar av Emil och mina svärföräldrar! Tack <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar